Creative Enterprise: Contemporary Art Between Museum and Marketplace
-32 %

Creative Enterprise: Contemporary Art Between Museum and Marketplace

 Buch
Besorgungstitel| Lieferzeit:3-5 Tage I

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 180,95 €

Jetzt 123,22 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | ggf. zzgl. Versand
ISBN-13:
9781441133397
Einband:
Buch
Erscheinungsdatum:
01.04.2012
Seiten:
392
Autor:
Martha Buskirk
Gewicht:
658 g
Format:
218x145x30 mm
Serie:
3, International Texts in Critica
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Acknowledgments; Introduction; Chapter 1: Now and Then; Chapter 2: The Collection; Chapter 3: Kaprow's Vector; Chapter 4: When Is the Work of Art?; Chapter 5: Rebranding the Readymade; Chapter 6: Mobile Art Services; Index.
Intertwines a dual emphasis on evolving institutional priorities and major shifts in artistic production.