57,68 €*
The Brand Glossary

The Brand Glossary

The Resource for Branding and Brand Management
 Taschenbuch
Sf Besorgungstitel | Versandkostenfrei
Contains an A-Z guide to brand terms, processes and best practices.
Branding is a vital management function, yet brand language is varied, misunderstood and often abused. With this book, Interbrand, the leading brand strategy and design consultancy, sets out to demystify, educate, inform and entertain. Much more than a glossary, this book is an invaluable companion for all those creating and managing brands.

Produktdetails

Autor: Interbrand Group
ISBN-13: 9781403998095
ISBN: 1403998094
Einband: Taschenbuch
Seiten: 141
Gewicht: 531 g
Format: 279x210x9 mm
Sprache: Englisch
Autor: Interbrand Group
JEFF SWYSTUN is Global Director of Interbrand, the world's leading branding consultancy, which has worked with leading global brands.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Interbrand Group
ISBN-13:: 9781403998095
ISBN: 1403998094
Erscheinungsjahr: 19.09.2006
Verlag: Palgrave USA
Gewicht: 531g
Seiten: 141
Sprache: Englisch
Auflage 2007 ed
Sonstiges: Taschenbuch, 279x210x9 mm, VI, 141 p.