44,88 €*
Digital Marketing

Digital Marketing

A Practical Approach
 Taschenbuch
Sf Sofort lieferbar | Versandkostenfrei
Written accessibly by an expert academic, Digital Marketingoffers a revolutionary set of learning tools that can change the way students engage with theory and practice of emarketing and, unlike any other text, readies them for the real world in which they will be employed.

Mehr zum Thema

    BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General; BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Retailing

Produktdetails

Autor: Alan Charlesworth
ISBN-13: 9781138039568
ISBN: 113803956X
Einband: Taschenbuch
Seiten: 352
Gewicht: 692 g
Format: 244x187x25 mm
Sprache: Englisch

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Alan Charlesworth
ISBN-13:: 9781138039568
ISBN: 113803956X
Erscheinungsjahr: 06.02.2018
Verlag: Taylor & Francis Ltd.
Gewicht: 692g
Seiten: 352
Sprache: Englisch
Auflage 18003, 3rd edition
Sonstiges: Taschenbuch, 244x187x25 mm, 42 Line drawings, black and white; 3 Halftones, black and white; 14 Tables, black and white; 45 Illustrations, black and white