52,92 €*
Using Secondary Data in Marketing Research: United States and Worldwide

Using Secondary Data in Marketing Research: United States and Worldwide

 Buch
Sf Besorgungstitel | Versandkostenfrei
A thorough discussion of ways to locate and evaluate quality data, and a comprehensive list of specific sources.
This text discusses the use of secondary data in marketing research. It explains the underlying reasons why secondary data are less expensive than primary data and the technology associated with secondary data, including specific types of each.

Mehr zum Thema

    Business / Economics / Finance; BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research

Produktdetails

Autor: Gordon Patzer
ISBN-13: 9780899309613
ISBN: 0899309615
Einband: Buch
Seiten: 184
Gewicht: 381 g
Format: 216x140x14 mm
Sprache: Englisch

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Gordon Patzer
ISBN-13:: 9780899309613
ISBN: 0899309615
Erscheinungsjahr: 01.03.1995
Verlag: QUORUM BOOKS
Gewicht: 381g
Seiten: 184
Sprache: Englisch
Auflage New
Sonstiges: Buch, 216x140x14 mm