73,35 €*
Impression Management and Information Technology

Impression Management and Information Technology

 Buch
Sf Besorgungstitel | Versandkostenfrei
Impression management is a provocative and new perspective for examining the effects and consequences of information technology.
Impression management studies the self-presentation of individuals and organisations. This collection of papers examines ways for the corporation to affect its strategy, its organisational design and its development as they are stimulated by the introduction and evolution of information technology.

Mehr zum Thema

    Psychology; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; PSYCHOLOGY / Industrial & Organizational Psychology; PSYCHOLOGY / Social Psychology

Produktdetails

Autor: Jon W. Beard
ISBN-13: 9780899308487
ISBN: 0899308481
Einband: Buch
Seiten: 224
Gewicht: 490 g
Format: 229x152x16 mm
Sprache: Englisch

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Jon W. Beard
ISBN-13:: 9780899308487
ISBN: 0899308481
Erscheinungsjahr: 01.05.1996
Verlag: QUORUM BOOKS
Gewicht: 490g
Seiten: 224
Sprache: Englisch
Auflage New
Sonstiges: Buch, 229x152x16 mm