34,40 €*
Six Timeless Marketing Blunders

Six Timeless Marketing Blunders

 Taschenbuch
Sf Besorgungstitel | Versandkostenfrei
Six major marketing mistakes are responsible for most product or business failures. This book explains hwo entrepreneurs and executives can increase their chances of success by ridding their companies of such errors as the "better mousetrap" philosophy. This entertaining guide also contains checklists to help marketers stay on safe ground.

Mehr zum Thema

    Business / Economics / Finance; BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General

Produktdetails

Autor: William Shanklin
ISBN-13: 9780669248166
ISBN: 0669248169
Einband: Taschenbuch
Seiten: 154
Gewicht: 263 g
Format: 236x155x13 mm
Sprache: Englisch

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: William Shanklin
ISBN-13:: 9780669248166
ISBN: 0669248169
Erscheinungsjahr: 01.05.1998
Verlag: LEXINGTON BOOKS
Gewicht: 263g
Seiten: 154
Sprache: Englisch
Auflage 00154, Revised
Sonstiges: Taschenbuch, 236x155x13 mm