40,91 €*
Reaching the Interactive Customer: Integrated Services for the Digital World

Reaching the Interactive Customer: Integrated Services for the Digital World

 Taschenbuch
Sf Besorgungstitel | Versandkostenfrei
1. Information age in the home; 2. The personalization of communication devices; Communication; 3. New sound; 4. New view; 5. Monitoring the home; 6. Balancing act; 7. Road to a new market.
Provides critical information for business professionals who want to understand a 'connected world', linking businesses, customers, and service providers.

Mehr zum Thema

    Business / Economics / Finance; COMPUTERS / Electronic Commerce (see also headings under BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce); BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Multilevel

Produktdetails

Autor: Mai-Lan Tomsen
ISBN-13: 9780521816700
ISBN: 052181670X
Einband: Taschenbuch
Seiten: 272
Gewicht: 254 g
Format: 233x153x12 mm
Sprache: Englisch

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Mai-Lan Tomsen
ISBN-13:: 9780521816700
ISBN: 052181670X
Erscheinungsjahr: 01.03.2003
Verlag: CAMBRIDGE UNIV PR
Gewicht: 254g
Seiten: 272
Sprache: Englisch
Sonstiges: Taschenbuch, 233x153x12 mm